Les activitats de l'Escolania de la Sagrada Família

Classes de Cant

Tant si has cantat abans o no, a l'escolania proposem un acostament comú a través de l'ensenyament dels conceptes i la teoria bàsica de la Tècnica de Cant.

Dos dies a la setmana reben formació de cant.

Classes de llenguatge musical

En els nostres cursos aprendràs a llegir partitures d'una forma senzilla, divertida, i ràpida, en classes amenes que et proporcionaran les habilitats necessàries per llegir les teves partitures preferides i deixar de dependre només de la teva memòria.

Gràcies al desenvolupament de la capacitat per solfejar, és a dir, de poder entonar la melodia que està escrita en la partitura sense el suport d'un instrument extern, l'alumne / a aconsegueix una veritable autonomia en l'aprenentatge.

Presentación1.jpg

Classes Individuals d'instruments

Les classes s'imparteixen per professors titulats que realitzen estudis superiors de música i apassionats per l'ensenyament, sent les classes d'instrument individuals. Cada alumne tindrà un assessorament personalitzat en l'elecció del seu instrument.

​

Les classes d'instrument s'ofereixen un cop a la  setmana a lliure disposició de les families.

Vols més informació?